A Gameloft és a LEGO® Friends elindítja a „Heartlake Friendship Zone” kreatív, biztonságos virtuális élményt a gyerekeknek
Barátkozz meg az új LEGO® Friends karakterekkel, és lépj kapcsolatba más rajongókkal egy új virtuális, játékos világban, amely a változatos barátságokat ünnepli.
A Gameloft for Brands, amely vezető szerepet tölt be a játékos élmények létrehozásában, a LEGO Csoporttal együttműködve bejelentette, hogy elindítja a LEGO® Friends „Heartlake Friendship Zone” szórakoztató, interaktív és magával ragadó környezetét, amely ingyenesen elérhető a webhelyen. mobil és asztali.
A LEGO Friends „Heartlake Friendship Zone”-ban a gyerekek és szüleik vagy gondozóik létrehozhatnak egy avatart, amely önmagukat ábrázolja, különféle bőrtónusok, szemszínek, frizurák, arckifejezések és egyéb személyre szabási lehetőségek, például vitiligo közül választhatnak. Összességében 6000 egyedi kombinációval a gyerekek kreatívkodhatnak.
A gyerekek eligazodhatnak Heartlake City újraalkotott kerületében, hangulatjelek és előre beállított párbeszédpanelek segítségével interakcióba léphetnek egymással, küldetésekbe kezdhetnek, és szórakoztató minijátékokat hajthatnak végre. Az újonnan bemutatott nyolc LEGO Friends karakter, mint például Zac, Nova és Autumn, üdvözli a felhasználót a játékban, és bátorító barátként viselkedik az élmény során.
Az elmúlt három évben a Gameloft azt tapasztalta, hogy a gyerekek digitális játékkörnyezetbe vándoroltak, hogy továbbra is barátságukat folytassák, még akkor is, ha nem találkozhatnak személyesen. Ez a médiapartnerség felismeri, hogy a gyerekek hogyan alkalmazkodtak az online játékhoz és barátkozáshoz, és lehetőséget kínál a gyerekeknek, hogy játsszanak és kapcsolatba kerüljenek más gyerekekkel azzal a megnyugtatással, hogy a „Heartlake Friendship Zone” egy teljesen gyerekbiztos környezet.
Attól a pillanattól kezdve, hogy a gyerekek belépnek a „Heartlake-i barátság zónába”, egy virtuális világra számíthatnak, amely segít a barátság megismerésében, és ezeket a készségeket a modern világ valódi barátságára alkalmazza.
„Mivel a játékosok 83%-a azt állítja, hogy a játékok segítenek nekik új barátokat szerezni*, nem csak örülünk ennek az innovatív élménynek, hanem még inkább meg vagyunk győződve arról, hogy valóban a LEGO Friends célja, hogy a gyerekeket jobb barátsággá tegye” – mondja Jean-Baptiste. Godinot, a Gameloft márkák globális értékesítési igazgatója. „Régi tapasztalatunk a játékok terén és a minőségi élmények iránti folyamatos elkötelezettségünk nagyban segített abban, hogy olyan környezetet teremtsünk, amely az élet minden területéről szívesen fogadja a gyerekeket.”
Több mint egy évtizeddel a LEGO Friends megjelenése után a LEGO Group újragondolta a Friends Universe-t, új, változatos karakterek bemutatásával, hogy minél több gyermek érezhesse magát képviselve játék közben. Ezt a következő generációt úgy tervezték, hogy megünnepelje és tükrözze a sokszínű barátságot a modern világban.
Ezzel az új élménnyel a gyerekek kapcsolatba léphetnek a LEGO Friends világának szereplőivel – rengeteg új karakterrel, akikkel kapcsolatba kerülhetnek –, és a gyerekek szórakoztató és biztonságos környezetben léphetnek kapcsolatba egymással.
„A „Heartlake Friendship Zone” elindítása egy újabb jelentős mérföldkő a biztonságos és pozitív online környezet kialakításában a gyerekek számára” – mondta Tracie Chiarella, a LEGO Group LEGO Friends termékért felelős vezetője. „Mivel a technológia továbbra is egyre fontosabb szerepet játszik életünkben, kulcsfontosságú, hogy gyermekeink biztonságát és jólétét helyezzük előtérbe. Egy biztonságos és élvezetes digitális élményt kínáló platform létrehozásával lehetővé tesszük a következő generációt, hogy szórakoztató és biztonságos módon fedezze fel az online barátságokat.”
A LEGO Friends „Heartlake Friendship Zone” élmény világszerte elérhető, és itt érhető el: www.heartlakefriendshipzone.com
ENNEK AZ ANYAGNAK SEMMI KÖZE NINCS A LEGO MAGYARORSZÁG HAZAI PR-ÜGYNÖKSÉGÉHEZ, AKIK HASONLÓKÉPPEN ÁLLNAK HOZZÁNK, MINT A SUZUKI MAGYARORSZÁG MUTYI PR-ÜGYNÖKSÉGE!