A G-Shock kapcsolata a gyerekekkel az Ifjúsági Kulturális Múzeumban
A G-SHOCK és az Ifjúsági Kultúra Múzeuma együttműködésre lépett a GW-M5610MOYC-1ER piacra dobásával.
Az ikonikus GW-M5610U-1ER modell alapján minden óra nyomtatott szíjjal, egyedi csomagolással és a „Grown up in G-SHOCK” limitált kiadású felirattal érkezik.
Begurulva – Autó- és kütyümustra NEWS >>>
Az ifjúsági kultúra archív képei is folytatódnak az óra csomagolásán, hogy illeszkedjenek a témához.
A GW-M5610U-1ER, az eredeti, téglalap alakú G-SHOCK tok alakja köré tervezett GW-M5610U-1ER egy műgyanta szalagból áll, amelyen Gavin Watson fotós, a Múzeum archívumából származó képek láthatók.
A dizájn a Nagy-Britanniában született, és bemutatja Watson legikonikusabb dokumentumait a Skinhead, Rave és Punk színtérről; valamint a korai punk-zinek lázadó, merész stílusára is rábólint.
A funkcionalitást illetően az óra fejlettebb funkcionalitási specifikációival rendelkezik a Multi-Band 6 Radio Controlled technológiával, amely biztosítja a pontos időt és a napenergiát a maximális megbízhatóság érdekében.
Stopperrel, időzítővel és világidő üzemmóddal is rendelkezik.
Mindez egy vékony, ütésálló, műgyanta tokban található, kemény ásványi üveggel.
Az együttműködésről Jon Swinstead, a Museum of Youth Culture alapítója így nyilatkozott: „Nagyon izgatottak vagyunk, hogy együttműködhetünk a G-SHOCK-kal, és megünnepelhetjük a márka csodálatos történetét, bemutatva annak jelentőségét az ifjúsági kultúrán belül.
„Lenyűgöző volt, hogy elmélyülhetünk archívumunkban, és feltárhatjuk a G-SHOCK-ot viselő szubkultúrák hatalmas választékát. A különböző szubkultúrákon keresztül az utcától a punkig, a modern kor feltörekvő szubkultúráiig; a G-SHOCK jelentősége az elmúlt 40 évben az ifjúsági kultúra és a Nagy-Britanniában való felnövekedés terén nyilvánvalóan óriási.”
Az együttműködés február 18-tól, péntektől érhető el a www.g-shock.co.uk oldalon és a G-SHOCK Carnaby St Flagship Store-ban 149 GBP áron.