A Fujitsu SAP® Pinnacle díjat kapott „Az Év Partnere – Globális Technológia” kategóriában
- Az SAP „Az Év Partnere – Globális Technológia” SAP Pinnacle díjjal ismerte el a Fujitsu teljesítményét
- A Fujitsut választó ügyfelek digitális ellenálló képességüket javítva alakíthatják át teljes ellátási láncukat felhővel támogatott SAP S/4HANA környezetté
- A díj odaítélése az ügyfelek visszajelzései és teljesítménymutatók alapján történt – döntő szempont volt a Fujitsu páratlan szakértelme, amellyel hozzásegíti az ügyfeleket SAP-rendszerük jobb működtetéséhez
A Fujitsu SAP® Pinnacle díjat1 kapott az idén „Az Év Partnere – Globális Technológia” kategóriában az ügyfelek SAP megoldásainak támogatása terén nyújtott rendkívüli képességei elismeréseként. Az SAP évente ítéli oda a díjat azoknak a partnereknek, akik a leghatékonyabban segítik ügyfeleiket az SAPrendszerek jobb működtetése terén. A díj elismeri, milyen kitartó figyelmet fordított és mennyi befektetést hajtott végre a Fujitsu az SAP-t használó ügyfelek támogatására.
A Fujitsu megbízható tanácsadóként ütőképes globális csapatot és nemzetközi támogatást biztosít azoknak az SAP ügyfeleknek, akik egyre nagyobb számban váltanak ERP-ről felhőalapú SAP S/4HANA® rendszerre.
Mind több vállalat veszi igénybe a Fujitsu támogatását ellátási lánca átalakításakor a digitális ellenálló képesség megteremtéséhez. A Fujitsu és az SAP közös kezdeményezései erős partnerökoszisztémára, kiterjedt jelenlétre és fejlett biztonságra épülnek. Ezek a képességek különösen fontosak a főbb ERPvertikumokban, például a gyártószektorban és az Ipar 4.0 területén működő ügyfelek számára.
„Partnereink kulcsszerepet játszanak az intelligens vállalat gyakorlati megvalósításában” – mutatott rá Christian Klein, az SAP SE vezérigazgatója. „A kihívásokkal teli környezet ellenére ökoszisztémánk ismét bizonyságát adta innovációs erejének, elhivatottságának és kiválóságának, amelyekkel az új működési módokat segítik elsajátítani az ügyfélvállalatoknak. Együtt továbbra is kategóriavezető megoldásokat, szolgáltatásokat és élményt tudunk biztosítani, hozzásegítve ügyfeleinket az SAP-vall elért sikerhez és növekedéshez.”
Takahito Tokita, a Fujitsu vezérigazgatója hozzátette: „A Fujitsu világszerte vonzó kombinációt kínál az SAP ügyfelei számára – biztosítja számukra a felhővel támogatott ERP-rendszerekkel elérhető rezilienciát, és ezzel együtt az új beszállítókkal és partnerekkel való kapcsolatfelvételhez szükséges agilitást és skálázhatóságot is rendelkezésükre bocsátja. Meggyőződésünk, hogy az SAP a közös ügyfelek régebbi SAP-rendszereinek modernizálása terén felhalmozott szakértelmünket ismerte el a díjjal. Az SAP S/4HANA migráció köré épülő átfogó szolgáltatásainkkal és megoldásainkkal csökkentjük az ügyfelek számára a jövőbeni átalakulás kockázatát.”
A Fujitsu mélyreható tapasztalattal rendelkezik az SAP-rendszerek üzemeltetésében
Az SAP-val fennálló több mint 40 éves globális partnerkapcsolat keretében a Fujitsu világszerte ügyfelek ezreit segítette már hozzá az egyszerűsítéshez, az innovációhoz és a növekedéshez. A Fujitsu lehetővé teszi az SAP-felhasználók számára saját üzleti céljaik elérését. Ez a szemlélet minden fél erősségeit kamatoztatja: a co-creation jegyében ötvözi egymással a Fujitsu mélyreható szakértelmét, a partnerek tehetségét és képességeit, valamint az ügyfelek cégspecifikus ismereteit.
A Fujitsu minden területen támogatja az SAP-alapú innovációt – a felhőszolgáltatásoktól kezdve a menedzselt SAP-üzemeltetésen keresztül a helyi telepítésű rendszerekhez szánt megoldásokig és szolgáltatásokig. Az SAP-hoz kínált megoldások átfogó portfóliójának fejlett technológiái és szolgáltatásai testre szabott, jövőbiztos megoldások kialakítását teszik lehetővé. A Fujitsu az ügyfelekkel és szakértő partnereivel együttműködve mérsékli a komplexitást, és optimalizálja a beruházásokat az SAP-alkalmazások és az SAP HANA® adatbázisok üzemeltetése terén. A végeredmény: hatékonyabb, intelligensebb vállalat, kivételes beruházásmegtérülés és jobb üzleti eredmények.