A Fujitsu RunMyProcess az OKIN BPS kiválóságközpont segítségével gyorsítja fel a digitális átalakulást

  • A Fujitsu RunMyProcess az Okin Business Process Servicest tette meg hivatalos és elsődleges kiválóságközpontjává az Egyesült Államokban
  • Az Okin egyedülálló módszertana és USA-beli jelenléte lehetővé teszi a Fujitsu RunMyProcess digitális átalakulási megoldásainak gyorsabb szállítását
  • A kínálat középpontjában a mobil munkaerőt támogató, Citrix Workspace-hez szánt RunMyProcess DigitalSuite bővítmények állnak

A Fujitsu RunMyProcess az Okin Business Process Servicest1 tette meg hivatalos és elsődleges kiválóságközpontjává az Egyesült Államokban, hogy segítséget nyújtson a kontinensen működő ügyfeleinek digitális átalakulási projektjeik gyorsabb lebonyolításához.

Az Okin BPS-sel kialakított partnerkapcsolat keretében az ügyfelek az USA egész területén hozzáférnek a digitális átalakulási megoldásokat támogató, rugalmas és skálázható Fujitsu RunMyProcess DigitalSuite nagyvállalati alkalmazásplatformhoz, és az Okin szakértemét kiaknázva gyorsabban, dinamikusabban és kisebb erőforrásigénnyel alakíthatják át üzletmenetüket. Így mérséklődik a kockázat, nem merülnek fel külső tanácsadói díjak, továbbá nincs szükség nagyszabású változáskezelési programokra vagy saját fejlesztésű technológiára.

Az Okin-Fujitsu partnerkapcsolat a modern mobil munkaerő által használt megoldások növekvő piacára összpontosít. Közéjük tartoznak a nemrég bevezetett Citrix Workspace-t támogató RunMyProcess DigitalSuite bővítmények. Ezek a megoldások lefedik a digitális átalakulási programok főbb területeit: a munkavállalói regisztrációt, a készletgazdálkodást, a többszállítós incidenskezelést, és a termékcsaládok minőségbiztosítását.

„A Fujitsu nagyra értékeli az Okin által biztosított kiváló minőséget és szolgáltatásnyújtási képességet. Partnerünk nagy lelkesedéssel segít kialakítani és észszerűsíteni a rendelésleadási, számlázási és HR-feladatokat. A Fujitsu RunMyProcess DigitalSuite hatékonyabbá teszi a folyamatokat, pontosabbá a költségvetéstervezést és a munkafolyamatok kezelését. Ezek a területek minden digitális átalakulási folyamatban kritikus szerepet játszanak. A vállalatok egyre inkább felismerik, hogy a jövőbeni működést gyors, koncentrált és eredményes digitális átalakulási projektekkel lehet megalapozni. Azoknál az ügyfeleknél, akik valóban sokat várnak a digitális átalakulástól, a RunMyProcess hatékonysága és az Okin lendülete lehet a nyerő párosítás” – mutatott rá Vic Herring, a Fujitsu RunMyProcess értékesítési és marketingvezetője.

„A digitális átalakulás arra kényszeríti a vállalatokat, hogy az eredmények mielőbbi elérése érdekében gyorsítsák folyamataikat. Az Okin nagy teljesítményű technológiai platformok szállításával és rövid időn belül gyakorlatias végeredményt produkáló, lelkes szakembergárda közreműködésével igyekszik ezt az igényt kielégíteni. A Fujitsuval kialakított partnerkapcsolatnak köszönhetően a RunMyProcess ügyfelei eredményesebben optimalizálhatják működésüket, digitalizálhatják élményeiket, gyorsíthatják innovációs tevékenységüket, és eközben biztosak lehetnek abban is, hogy jó esélyük van a változások sikeres lebonyolítására” – tette hozzá Mark Keough, az Okin BPS értékesítésért felelős alelnöke.