A Café dolgozhat a Domestos CSR-kampányán
A Café Communications nyerte az Unilever nemrég lezárult CSR-tenderét. A Domestos 2021-ben megújuló társadalmi célú programja a megfelelő iskolai higiéniát hivatott elősegíteni.
Az Unilever nemcsak hazánk egyik vezető FMCG-vállalata, de jelenleg a világ 50 legnagyobb márkájából 13 az Unileverhez tartozik. Az ilyen mértékű gazdasági jelenlét felelősséggel is jár. Társadalmi céljaik 3 fő területének egyike a higiéniai körülmények és életvitel javítása, ami a jelenlegi járványhelyzet kapcsán kiemelten fontos feladat.
A tisztítószermárka a jövő évben megújítja CSR-kampányát, a 2015 óta futó Iskolamosdó Felújítási Programot. Kitűzött cél a hatékonyság növelése, amit a korábbi koncepció leváltásával szeretnének elérni. Az óvodai és iskolai környezetben nemcsak a szükséges higiéniai feltételek megteremtése, de a folyamatos fenntartása, vagyis az edukáció is fontos.
„Ha mindkét folyamat sikeres, akkor lehetünk elégedettek ennek a nagyszabású programnak a megújításával. Pont emiatt a tender értékelése során a jó ötleteken túl sokat számított az ügynökség erős stratégiai gondolkodása” – emelte ki Szabó Dominik, az Unilever brand managere.
„Többszörösen is örülök a tendergyőzelemnek, mert úgy hiszem, hogy a Café közösségét az ilyen kampányokban való részvétel és társadalmi felelősségvállalás még jobbá és még erősebbé teszi” – mondta Simon Zoltán, a Café Communications ügyvezető igazgatója.