A Mastercard és a ZEN új digitális pénzügyi megoldásokat indít az e-kereskedelmi kihívások kezelésére
A ZEN fintech vállalat a Mastercarddal együttműködve olyan digitális pénzügyi megoldásokat indított el, amelyek lehetővé teszik a fogyasztók, a szabadúszók és a vállalkozók számára, hogy könnyedén kezeljék pénzforgalmukat, valamint biztonságosan és kényelmesen fizethessenek érintésmentes fizetési kártyával.
A ZEN a Mastercard stratégiai támogatásával induló innovatív elektronikus fizetési megoldásokat kínáló társaság, 32 európai piacon, köztük Magyarországon is bejelentette indulását. A fintech vállalat célja, hogy a pénzforgalom kezelésének egyszerű és kényelmes módját biztosítsa a hagyományos banki szolgáltatásokkal társított nehézkesebb ügyintézéstől és díjaktól mentesen.
A ZEN szolgáltatások a felhasználók számára mobilalkalmazáson és a Zen online platformján keresztül vehetők igénybe. A felhasználók ZEN Mastercard kártyát kapnak (fizikai vagy digitális), ami hozzáadható az Apple Pay és a Google Pay mobil pénztárcákhoz, így kényelmes és biztonságos fizetési megoldást kapnak, amivel online és boltban is tudnak fizetni.
A ZEN Mastercard fizetési kártyák mellett a ZEN többpénznemű devizaszámlát kínál, amely 35 pénznemben tesz lehetővé a jutalékmentes fizetést, valamint olyan exkluzív előnyöket, mint a Zen Care vásárlóvédelem, vagy gyártói garancia egyéves meghosszabbítása, azokra az elektronikai termékekre, amelyeket boltban vagy online vásároltak a ZEN Mastercard kártyával. Az ügyfelek egyedi kedvezményeket is kapnak, amelyek a vásárlás értékének akár 15%-át is elérhetik, és amit a vásárlást követően azonnal a fogyasztó számlájára térítenek vissza.
A ZEN felhasználóinak, akár egyéni, akár üzleti ügyfelekről van szó nem kell időt és energiát fordítaniuk a visszatérítési követelésekre. A ZEN Care járulékos vásárlóvédelem keretében amennyiben egy vásárló él a reklamáció jogával, a nincs más dolga, mint a megfelelő fizetési tranzakciónál jelezni igényét a kifizetett összeg visszatérítésre, és a ZEN gondoskodik róla, és rövid időn belül visszakapja a vásárlás összegét. A vállalkozók számára a ZEN ugyancsak azonnali visszatérítési ügyintézést biztosít, és garantálja, hogy az átutalások a tranzakciótól számított néhány órán belül teljesülnek. Minden szolgáltatás könnyen kezelhető egy minimalista és intuitív felhasználói felülettel rendelkező mobil alkalmazással.
A ZEN termékei az Európai Gazdasági Térség minden országában elérhetők. A vállalat a litván központi bank által kiadott, az Európai Bankhatóság és 31 ország helyi szabályozó hatóságai által jóváhagyott digitális pénzügyi szolgáltatások nyújtására jogosító engedéllyel rendelkezik. Központi irodái Lengyelországban, Hollandiában és Litvániában taláhatók. A ZEN jelenleg angol, német, spanyol, francia és lengyel nyelvű ügyfélszolgálatot működtet, valamint további nyelvekkel tervezi azt bővíteni.
A ZEN szolgáltatások asztali böngészőn és mobil applikáción keresztül most 30 napos próbaidőszak aktiválásával térítésmentesen igénybevehetők.