Prémium COVID-19 idején?
Egy nehéz év mérlegén
Beszélhetünk prémiumról COVID idején vagy mindenkinek össze kell húzni a nadrágszíjat? A csaptelepeket és zuhanyrendszereket gyártó Hansgrohe vállalat eldöntötte a kérdést és nem hagyott kétségeket.
A német székhelyű, 1901-ben alapított, prémium szaniter termékeket gyártó és forgalmazó Hansgrohe nem rég jelentette be, hogy minden alkalmazottjának, globálisan több mint 4700 embernek, év végi bónuszt ad, hogy megköszönje a kitartó munkát, amit a vírushelyzet idején végeztek.
A vállalat még ebben az évben összesen három millió eurót oszt szét dolgozói között, hogy ezzel honorálja a kiváló teljesítményüket, a lojalitást és a kitartó munkát. (A fent említett bónusz a képviseletek felsővezetőinek nem jár.) Hans-Juergen Kalmbach CEO elmondta, hogy világszerte az összes képviselet alkalmazottai rendkívül rugalmasan és nagy elkötelezettséggel reagáltak, ebben a kihívást jelentő új helyzetben, emiatt döntöttek a prémium kiosztásáról. A jutalomban természetesen a magyarországi képviselet alkalmazottjai is részesülnek. „Habár még nem zártuk le az évet, annyit elmondhatunk, hogy az járvány által nem érintett 2019-es évnél is sikeresebb évet fogunk zárni Magyarországon. A magyar gazdaság ellenállóbbnak bizonyult számos nyugat-európai országhoz képest. Ezzel együtt a munkatársaimnak 2020-ban sokkal nehezebb körülmények között kellett boldogulniuk, ezért nagyon örültem az anyacégünk kezdeményezésének” – mondta Császár Zoltán, a Hansgrohe Kft. ügyvezetője.
A Hansgrohe-ról – az eredeti a Fekete-erdőből
A csaptelep- és zuhanyspecialista Hansgrohe egy tradíciókra épülő gyártó. Az alapító Hans Grohe 1901-ben kicsiben, egy fémlemeznyomó üzemmel kezdte a Fekete-erdőben, Schiltachban. A mai napig itt található a kreatív központ és a vállalat székhelye. Mára azonban az „ügyes Hans” által megteremtett hansgrohe márka világhírűvé vált: termékeit világszerte használják és nagy becsben tartják. A Hansgrohe 34 társaságával és 21 értékesítési irodájával azon kevesek egyike, akik globálisan alakítják a szaniteripart. A vállalat több mint 4700 dolgozót foglalkoztat, és több mint 140 országban forgalmazza termékeit. A nemzetközi Hansgrohe csoport gyárai Németországban, Franciaországban, Kínában és az USA-ban találhatók. A vállalatcsoport forgalmának mintegy 77%-a külföldi értékesítésből származik. A magyarországi leányvállalat 2000-ben jött létre és évről évre egyre nagyobb forgalmat mondhat a magáénak a hazai szaniter piacon. A Hansgrohe csoporthoz tartozik a „hansgrohe” mellett az „AXOR” márka is.