A Rakuten Viber bevezeti az üzleti fiókokat a kisvállalkozások számára a kulcsfontosságú piacokon
Ingyenes, értékes eszközök a kisvállalkozók számára, amelyek javítják online jelenlétüket és ügyfélkapcsolataikat
A Rakuten Viber bejelentette egy sor olyan funkció bevezetését, amelyek lehetővé teszik a kisvállalkozások számára a költséghatékony növekedést. A sikeres görögországi és Fülöp-szigeteki indulás után a kisvállalkozások tulajdonosai a Viber világszerte több kulcsfontosságú piacán is ingyenesen létrehozhatják és közvetlenül kezelhetik a Viber üzleti fiókjaikat. Ez lehetővé teszi számukra, hogy bemutassák vállalkozásukat a Viberen, a felhasználók megtalálhassák őket az alkalmazás helyi kereséseiben, valamint kezeljék az ügyfeleikkel való interakciókat.
A kisvállalkozások számára mostantól elérhető üzleti fiók funkciói többek között:
- Ismertségnövelés az egyedi márkajelenlét révén
Nyilvános üzleti profil: A vállalkozások létrehozhatnak egy részletes üzleti oldalt, amely hasznos információkat tartalmaz az ügyfeleik számára, beleértve a nevet, a cég logóját, a kategóriát, a leírást, a nyitvatartási időt, a weboldalt és további elérhetőségeket. Ezek az üzleti profilok nyilvánosak, kereshetők a Viberen, és zökkenőmentesen integrálhatók minden személyes csevegésbe.
Katalógus tételek: A cégtulajdonosok akár 50 terméket vagy szolgáltatást is bemutathatnak a Viberen, beleértve a termék nevét, árát, képét és leírását. Megoszthatnak konkrét termékeket közvetlenül bármelyik Viber-csevegésen belül, és kedvezményeket kínálva népszerűsíthetik a tételeket. Az ügyfelek felfedezhetik és érdeklődhetnek a termékekről, ha közvetlenül a csevegésben küldenek egy üzenetet a termékelemről.
- Növekvő értékesítés a nagyobb láthatóság és promóció révén
Láthatóság: A cégtulajdonosok új ügyfeleket szerezhetnek azáltal, hogy megjelennek a Viber keresési eredményeiben a vállalkozásuk neve, leírása, helye és kategóriája alapján. Minden üzleti fiókkal rendelkező Viber-felhasználó az 1:1-es csevegésekben címkével lesz kiemelve, ami növeli a láthatóságot és az ismertséget a kapcsolataik és a potenciális új ügyfelek körében.
Üzleti profil, QR-kódok és linkek: Minden üzleti fiók rendelkezik egy profillal, amely a Viberen kívül is látható, és bárki megkeresheti az interneten. Üzletük népszerűsítése érdekében a tulajdonosok megoszthatják az üzleti profiljukra mutató linket és QR-kódokat a Viberen belül és kívül is, például közösségi platformokon, nyomtatott sajtóban vagy a kirakatban.
Marketingeszközök: A vállalkozások promóciókat, különleges ajánlatokat és új termékek bevezetését jelenthetik be minden olyan ügyfélnek, aki korábban feliratkozott a fiókjukra.
- Az ügyfelek zökkenőmentes bevonása az automatizálás és az analitika révén
Továbbfejlesztett csevegőfunkciók: A vállalkozások könnyen kezelhetik az interakciókat a válaszokat automatizáló eszközök engedélyezésével. Ha ezek az eszközök be vannak kapcsolva, válaszolnak a kapcsolattartóktól és ügyfelektől munkaidőn kívül érkező üzenetekre. Beállíthatunk akár automatikus válaszokat, vagy személyre szabott üdvözlő üzenetet az új ügyfelek számára.
Üzleti analitika: A továbbfejlesztett analitikai funkciók olyan mérőszámokkal nyújtanak betekintést, mint az elérés, az előfizetők számának növekedése és az átlagos válaszidő. Ez lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy javítsák az ügyfelek elégedettségét, és megalapozott döntéseket hozzanak a több értékesítés érdekében.
„A kisvállalkozások minden helyi gazdaság gerincét alkotják. Legújabb ajánlatunkkal támogatjuk őket, bárhol is legyenek, és segítünk nekik sikeresen eligazodni a mai digitális piac versenyében”
– nyilatkozta Ofir Eyal, a Rakuten Viber vezérigazgatója.
„A felhasználóbarát, önkiszolgáló platform bevezetése szuperalkalmazásként bizonyítja elkötelezettségünket, hogy támogatjuk a vállalkozókat, hogy olyan költséghatékony digitális eszközökhöz juthassanak hozzá, amelyek megfelelnek egyedi igényeiknek”.
A vásárlók 90 százaléka azt állítja, hogy több pénzt költ olyan márkáknál, amelyek a preferenciáikhoz igazodó, személyre szabott élményeket kínálnak. Emellett a vásárlók 88%-a nagyobb valószínűséggel tér vissza egy olyan márkához, amely jó ügyfélszolgálatot kínál. Mivel a hűséges és visszatérő ügyfelek létfontosságúak, különösen a kisebb vállalkozások számára, sokan egyre inkább keresik az egyéni igényekre szabás és a kiszolgálás költséghatékony módjait.
Emellett a Rakuten Viber az év eleje óta 65%-kal növelte az újonnan létrehozott üzleti fiókok számát Görögországban és a Fülöp-szigeteken. A Viber most felerősíti szuperalkalmazás-stratégiáját, hogy szélesebb körben kínáljon üzleti fiókokat a kisvállalkozásoknak. A Viber for Business megoldások sorát kiegészítve az új termék lehetővé teszi a különböző méretű vállalkozások számára, hogy jelenlétet teremtsenek az üzenetküldő platformon, és hatásos kapcsolatokat alakítsanak ki ügyfeleikkel.
Az üzleti fiókok mától ingyenesen elérhetők a Viber-felhasználók számára. A további funkciókhoz testreszabott díjcsomagok hamarosan elérhetőek lesznek. További információ az üzleti számlákról itt: https://lp.viber.com/smb_cee