Már azt is érti a nyomtatónk, ha beszélünk hozzá
A tavaly bevezetett, a dokumentumkezelési folyamatokat alapjaiban megváltoztató 29 új Xerox ConnectKey® kompatibilis nyomtató, illetve multifunkciós berendezés számos olyan funkcióval ruházható fel, amelyek gyorsabbá és egyszerűbbé teszik az irodai feladatok megoldását. Ezek egyik első hírnöke a hangfelismerő technológia, amelynek köszönhetően már hozzá sem kell érni a készülékek kezelőfelületeihez, elég csak szóban utasítani azokat a munka elvégzésére.
Ezt a funkciót a Xerox a Vision-e Voice-szal és az Amazon hangfelismerő rendszerével, az Alexával együttműködve biztosítja, és kifejezetten a ConnectKey® i-sorozatához tartozó nyomtatókon, multifunkciós berendezéseken, valamint az új Xerox WorkCentre és a szintén újonnan bevezetett Xerox VersaLink és AltaLink modelleken működik. Ugyanakkor a használatához Amazon Echo eszközre és a Vison-e Voice alkalmazásra van szükség.
A hangfelismerés viszont nem csupán arra alkalmas, hogy másolási, szkennelési feladatokat menedzseljenek vele az irodákban, hanem arra is, hogy információkat szolgáltasson az adott dokumentumkezelő berendezésről. A biztonságos használatot erősíti, hogy az Alexa minden utasítást megismétel a végrehajtás előtt. Így teljesen biztosak lehetünk abban, hogy valóban az történik, amit kértünk.
Hangutasítással egyebek mellett az alábbi feladatok intézhetőek:
-
egy-vagy kétoldalas másolás a megadott darabszámok pontos betartásával,
-
szkennelés és a szkennelt dokumentum email üzenethez csatolása, valamint a dokumentum Dropbox-ba szkennelése,
-
információátadás arról, hogy a berendezés rendelkezik-e elegendő papírral, festékkel az adott munka sikeres elvégzéséhez,
-
a nyomtató működéséért felelős szoftverszintek (firmware levels) ellenőrzése,
-
direkt kapcsolatfelvétel a Xerox partnerével, illetve értékesítési képviselőjével
A Vison-e Voice bekapcsolásával a felhasználók a Xerox multifunkciós berendezéseinek számtalan funkciójához kapnak hozzáférést, és ezzel hathatós támogatást kapnak ahhoz, hogy még egyszerűbben, eredményesebben hajthassák végre a nyomtatással, vagy más dokumentumkezelési folyamattal összefüggő feladataikat.
A hangfelismeréshez hasonló alkalmazásfejlesztések ösztönzése világszerte kiemelt szerepet kap a Xerox üzleti stratégiájában. A hazai leányvállalat, a Xerox Magyarország is minden támogatást megad a partnereinek ahhoz, hogy azok olyan testreszabott alkalmazásokat fejlesszenek, amelyek leegyszerűsítik a dokumentumkezelési folyamatokat, optimalizálják a munkameneteket, és hatékonyabbá teszik a működést. A Xerox személyre szabott, nyílt platformú alkalmazáskészítő programjáról erre a linkre kattintva találhatóak bővebb információk.