Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Magyar régiós vezetőt nevezett ki a Mastercard

2018 januártól Romvári Frigyes a Mastercard régiós ügyfélkapcsolati igazgatójaként folytatja munkáját, ezen belül kiemelt feladata lesz a fizetéstechnológiai cég és az OTP Bank régiós kapcsolatának támogatása.

Az OTP Bank egy olyan pénzintézet, melynek nem csupán fizetési innovációs tevékenysége jelentős, de Magyarországgal együtt 9 országban van jelen kártyakibocsátó és elfogadói oldalon. Ezért a Mastercard és az OTP Bank kapcsolatának ápolása régiós szinten is kiemelten fontos – ezt a feladatot látja el Romvári Frigyes január 1-től. Kiemelt feladata, hogy segítse az olyan fizetési innovációk és technológiák térnyerését, mint az egyérintéses fizetési megoldások, vagy a mobilfizetés.

Romvári Frigyes 6 éve érkezett a Mastercardhoz ügyfélkapcsolati vezetőként, az OTP mellett a Raiffeisen és az Erste bankokkal való kapcsolattartás tartozott fő feladatai közé. Az elmúlt évek során számos további ügyfélkapcsolatot épített ki, eközben pedig értékesítési vezetőként fontos szerepe volt a partnerek fizetéstechnológiai szolgáltatásainak bővítésében és megújításában Magyarországon, illetve értékesítés támogatási területen a közép-európai régióban egyaránt.

A szakember a Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen szerezte diplomáját, ezt követően 4 évig dolgozott a Budapest Bank bankkártya termékfejlesztési osztályán, majd a General Electric nemzetközi vezetőképzőjén vett részt, ezt követően a CIB Bank kockázatkezelési osztályának egyik vezetőjeként tevékenykedett.

http://tesztalelkemindennek.hu/2018/01/13/posztteszt/