A LEGO Group és a NIKE, Inc. egyesül, hogy növelje a kreatív játék és a sport erejét

  • A több éves globális partnerség a két legkedveltebb és legikonikusabb márkát köti össze, hogy rávilágítson arra, hogy a játék ereje hogyan formálja az életet.
  • A márkák életre keltik azt a sokféle módot, amellyel a kreatív játék és a sport segíthet a gyerekeknek önmaguk legjobb verzióinak lenni.
  • A partnerségi tevékenység jövőre indul, és egy sor közös márkaterméket, tartalmat és élményt láthat, amelyek a LEGO® kockák fantáziadús erejét a Nike „Just Do It” szellemiségével ötvözik, hogy minden gyereket játékra és sportra hívjanak.
  • A LEGO Group nemrégiben készült tanulmánya kimutatta, hogy a szülők 59%-a aggódik amiatt, hogy gyermekeiknek nincs elég játékidejük vagy nem jutnak szórakoztató tevékenységekhez.
  • Mindkét márka régóta támogatja a gyerekek játékhoz való jogát, és támogatta az Egyesült Nemzetek Szervezetének azon erőfeszítéseit, hogy határozatot fogadjon el június 11-e a játék nemzetközi napjává.

Exkluzív LEGO podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!

A LEGO Group és a NIKE, Inc ma bejelentette egy többéves együttműködést, amely a kreatív játékot és sportot ünnepli, új és izgalmas lehetőségeket kínálva a gyermekek és családok számára világszerte.

A LEGO Group és a NIKE, Inc. régóta küzd a gyerekek játékhoz való jogáért. Mindkét márka tudja, hogy a kreatív és a fizikai játék elengedhetetlen a gyermekek fejlődéséhez, és segítenek a gyerekeknek teljes potenciáljuk kibontakoztatásában, miközben a játék révén olyan alapvető életkészségeket fejlesztenek ki, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy felnőve fejlődjenek.

Egy közelmúltbeli LEGO Group tanulmány (1) feltárta, hogy világszerte a gyerekek egyharmada játékideje mindössze heti három órára korlátozódik, és az Egészségügyi Világszervezet szerint (2) mindössze 5 gyerekből 1 kapja meg a boldoguláshoz szükséges fizikai aktivitást. A mai bejelentés a LEGO Group és a NIKE, Inc. közös elkötelezettségét tükrözi a kreativitás, a szórakozás, a sport és a képzelet újra játéka iránt, valamint inspirálja, bevonja és képessé teszi a gyerekeket szerte a világon.

A partnerségi tevékenység jövőre indul, és egy sor közös márkaterméket, tartalmat és élményt láthat, amelyek a LEGO kockák fantáziadús erejét a NIKE, Inc. „Just Do It” szellemiségével ötvözik, hogy játékra és sportolásra hívják a gyerekeket.

Alero Akuya, a LEGO Group márkafejlesztési alelnöke: „A LEGO Groupnál hiszünk a játék erejében, amely inspirálja és fejleszti a holnap építőit. A LEGO játék kreativitását a sport által kívánt energiával és szenvedéllyel kombinálva hogy új játékmódokat inspiráljunk a gyerekek számára, hogy kreatívak legyenek a világot, inspirálva őket, hogy felfedezzék a képzeletüket.”

Cal Dowers, a NIKE, Inc. Global Kids részlegének alelnöke a következőket mondta: „A Nike-nál hiszünk abban, hogy a sport képes előre vinni a világot, és ez a gyerekeknél kezdődik. Elkötelezettek vagyunk egy elérhetőbb és befogadóbb jövő megteremtése mellett, amely minden korosztálytól és képességű gyermeket aktívabbra ösztönzi. A LEGO Grouppal együtt izgatottan várjuk, hogy minden gyereket meghívhassunk a sport és a kreatív játék új víziójába.”

A játék fontossága a gyerekek számára
A LEGO Group több mint 90 éve inspirálja a gyerekek generációit a játék és a LEGO kockák végtelen kreatív lehetőségei révén. A cég tudja, hogy a játék fontos a gyermekek fejlődése és jóléte szempontjából, és segíti őket olyan készségeik fejlesztésében, mint a kreativitás, az önbizalom és a rugalmasság.

A LEGO Group megbízásából 36 országban 25 500 gyermek és 36 000 szülő részvételével végzett közelmúltbeli felmérésben (3) szinte minden gyerek azt mondta, hogy a játék fontos a jólétük szempontjából, és 73%-uk azt nyilatkozta, hogy nem hiszi el, hogy a felnőttek játszanak. – és hogyan segítheti őket a tanulásban – komolyan. A szülők 59%-a azt is jelezte, hogy aggódik amiatt, hogy gyermekeiknek nincs elég játékidejük vagy nem jutnak szórakoztató tevékenységekhez.

A NIKE, Inc. erősíti az ifjúsági sport jövőjét, és megváltoztatja a játékot, hogy a közösségi szervezetekkel, sportolókkal, szakértőkkel és alkalmazottakkal együttműködve mindenki számára javítsa a sporthoz való hozzáférést és a tapasztalatokat. A vállalat a minőségi coaching nyújtására, a lányokkal való vezetésre és az olyan társadalmi akadályok kezelésére összpontosít, amelyek túl sok embert a háttérben tartanak.

2024 márciusában az Egyesült Nemzetek Szervezete határozatot fogadott el, amely június 11-ét a játék nemzetközi napjává nyilvánította. Az erőfeszítést globális partnerek támogatták, köztük a LEGO Group és a NIKE, Inc. A Nemzetközi Játéknap lehetőséget kínál a NIKE, Inc. és a LEGO Group számára, hogy kreatív játékra és sportolásra ösztönözze a gyerekeket, és minden évben fontos mérföldkő lesz. ehhez az új partnerséghez.

A mai bejelentés jegyében egy különleges digitális animáció készült, amely mindenhol felkelti a gyerekek, családok és felnőttek izgalmát és kíváncsiságát. Életre kelti a sport és a kreatív játék egymásra találását, és mindkét márka ikonikus elemeit felhasználja, beleértve az ikonikus narancssárga Nike cipősdobozt, a gofri külső talpat és a Nike Air technológiákat, valamint a LEGO kockát, minifigurát, kecskét és méneseket. Középen egy speciálisan megalkotott LEGO Minifigura fej, a Nike’s Swoosh mosolyog.

További információért látogasson el a www.lego.com/nike vagy a www.nike.com/lego oldalra.

(1) Forrás: A LEGO Group Play a szupererő kampányod, 2023. szeptember
(2) Forrás: Egészségügyi Világszervezet fizikai aktivitása
(3) Forrás: LEGO® Play Well Study 2024

Tudtad?