Digitális előfizetést vezetett be a Yettel
Kizárólag digitálisan elérhető előfizetést vezet be Yepp néven a Yettel Magyarország – jelentette be Szafonov Olga lakossági kereskedelmi igazgató online sajtótájékoztatón kedden.
A Yepp digitális előfizetés a Yettel alkalmazásban rendelhető meg. A szerződési folyamat során választható klasszikus fizikai SIM-kártya, és amennyiben a szerződő ügyfél készüléke támogatja, azonnal használható e-SIM is. Fizikai SIM-kártya esetén többféle kiszállítással lehet a kártyához jutni – ismertette.
A tájékoztató szerint a Yepp-ügyfelek akár havonta személyre szabhatják az előfizetésüket – azaz eldönthetik, hogy az éppen aktuális igényüknek megfelelően mennyi kimenő hívásra vagy SMS küldésre van éppen szükségük.
A Yettel közölte: a közelmúltban egy több tízmilliárd forint beruházást igénylő, jelentős léptékű modernizációs projektben teljes körűen megújították mobilhálózatukat, így a korábbi 2-3-szorosára növelték az országos lefedettséggel rendelkező 4G-technológia kapacitását és lehetővé tették a legmodernebb 5G technológia bevezetését. Ennek elérhetősége folyamatosan bővül, mára országosan több mint 900 bázisállomáson érhető el, döntő többségében az 5G képességeit leginkább biztosító 3600 MHz-es úgynevezett C-sávban. Az 5G terjedése tette lehetővé olyan szolgáltatások bevezetését is, mint a vezetékes internet alternatíváját kínáló, mobilinternet-alapú otthoni és irodai internetszolgáltatás, az OtthonNet és IrodaNet, valamint a Yettel TV, amelyek közelmúltbéli indulása ellenére már országosan százezres nagyságrendű ügyfélbázist szolgálnak ki – közölték.
A több mint 1900 főt foglalkoztató Yettel Magyarország több mint 3,3 millió lakossági és üzleti előfizetővel rendelkezik, a vállalat 2023-as nettó árbevétele meghaladta a 242 milliárd forintot.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság legutóbbi, 2023. utolsó negyedévi mobilpiaci jelentése szerint a Yettel a hanghívást forgalmazó SIM-kártyák száma alapján 23 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik a lakossági számlás előfizetések piacán, és 30 százalékos részesedéssel a lakossági feltöltőkártyás előfizetések piacán.
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!