Így utazhatsz ingyen a TikTok segítségével


Egyetlen erős videóval ingyenes lehet bárkinek a nyaralása

Még mindig óriási potenciál rejlik a TikT, amiből nemcsak a vállalatok, hanem az átlagemberek is profitálhatnak. Soós Dávid, közösségi média szakértője elmondta, már egyetlen utazós videóval is 10 ezres követőbázist lehet építeni a platformon, ez pedig egy erős alap ahhoz, hogy 60-70 olcsóbban, vagy akár teljesen ingyen nyaraljon a tartalomkészítő két-három videóért cserében. Hozzá, a vállalatok is sokkal olcsóbban tudnak lenni a TikTokról lapokat szerezni, mint másokról.

A Tiktok a világ leggyorsabban növekvő közösségi média platformja a maga több mint másfél felhasználójával. A közösségi oldal Magyarországon több mint kétmillió felhasználóval rendelkezik, azaz az ország lakosságának mint 20 százaléka használja.

Soós Dávid közösségi média szakértő rámutatott, a legtöbben saját szórakoztatásra, kikapcsolódás gyanánt, esetleg információszerzésre használják az alkalmazást, de arról kevesebb szó esik, hogy az átlagemberek számára komoly pénzszerzési lehetőségeket rejt.

A TikTok tulajdonosa felhívta rá a figyelmet, hogy egyetlen eltalált videó ugródeszkaként szolgálhat és akár 10 ezer fős követőbázisra lehet vele szert tenni, ennek pedig olyan együttműködése van, amely meg fogja találni az útját, amely kiemelt kedvezményeket lehet érvényesíteni.

„Operatőri és vágói tudás sem kell ahhoz, hogy valaki akár poénból, a barátokkal készítsen egy videót a TikTokra egy népszerű turistahelyről vagy szállásról jó minőségben, amit aztán felkapnak a platformon. Erre az alapra aztán jól lehet építeni, partnerkapcsolatokat kialakítani turisztikai cégekkel, szállodákkal, apartmanokkal. Nem ritka, hogy a tartalomgyártóknak két-három cserében 60-70 promóciós kedvezményt adnak a szálláshelyek, vagy teljesen ingyen biztosítják az ott tartózkodásukat egy hétre is” – mondta Soós Dávid, hozzátéve, hogy ezzel a klasszikus win-win helyzetet teremteni.

Hozzátette, az ingyenes nyaralás a TikTok erejének egy kis energiabefektetéssel bárki számára elérhető lehet, akár még az idei szezonban is. Érdemes is mielőbb belevágni a projektbe, hiszen egyre többen kezdenek majd utazós videókat, úgy számítanak majd egyre nagyobb követőbázis és videómegtekintés, és egyre komolyabb verseny alakulhat ki a Tiktokkerek között.

Példaként említette, hogy míg az Instagramon néhány évvel ezelőtt a 10 ezer követő soknak számított egy-egy influenszer esetében, ma inkább már 200 ezer követő számítanak nagy halnak a véleményvezérek, és ez a trend várhatóan a TikTokra is begyűrűzik majd. Igaz, utóbbi platformon ezt akár tizedannyi idő alatt lehet elérni, mint máshol, hiszen 5 százalék helyett több millió százalék lehet a bejegyzések elérése.

A cégeknek is érdemes felülniük a TikTok-hullámra

A TikTok Production tulajdonosa elmondta, ha valakit nem érdekel az utazás, akkor könnyen megtalálhatja a célközönségét a saját hobbijával. A tartalomgyártást akkor nem érzi munkának az embert, ha olyan mutat be, amit szeretne csinálni, ráadásul pénzt is kap érte.

Közölte azt is, nemzetközi viszonylatban Magyarországon még mindig kevés cég ismert fel a TikTokban rejlő potenciált, és nagyon sok jó példa van arra, hogy mennyi megkeresést lehet generálni a platformról.

„Jelentősen kevesebb pénzbe kerül a TikTokról kezelést szerezni, mint bármelyik másikról. Ugyan teljesen másféle kommunikációt igényel, mint a Facebook és az Instagram, hiszen tele van impulzusokkal és nehéz fenntartani a felhasználóknak, egy jó üzenettel sokkal rövidebb idő alatt sokkal több embert lehet elérni, hogy a vállalkozás is dinamikusabban növekedjen” – mutatott rá.

Mivel ezt a világot idősként nehéz átlátni, a vállalatoknak érdemes szakértői segítséget kérni, fűzte hozzá Soós Dávidot, aki a Cápák között című műsort követően őt ért alaptalan támadást és rágalmazást követően újult erővel dolgozik csapatával azon, hogy lehetőség szerint túlteljesítse az ügyfeleik igényeit, és a fenntartsa jövőben a cég jó hírnevét.

Rámutatott Mlinarik Mártonnak (Ypsilon Home Kft.) két hónap alatt ezerről 24 ezerre növelték a követők számát és havi 20 ezer megtekintésből 5 millióig jutottak. A PC Aréna esetében pedig egy hónap alatt 80-ról 11 ezer követőre duzzadtak, és havi mindössze1000 megtekintés helyett 1.5 millió megtekintést realizáltak.

Elárulta: a TikTok Production jótékonysági akciót is indít, amelynek keretében minden tízedik újfelük után egy szavazók úgy döntöttek, non-profit, gyermekeket vagy állatokat támogató alapítványt fognak segíteni két ingyenes videó elkészítésével és utómunkálataival teljesen ingyen és bérmentve.