Skip to content

Mi az a blogger?

A kontrollcé kontrollvé még nem tesz senkivé

  • Home
  • Cool Tour
  • Kütyütroll
  • Egész segg
  • Troll’s
  • Mi 1 más
  • Az MTIblogger (is)
  • FAKE NEWS
  • Toggle search form

A 2018-as Yamaha XSR700 és XSR900 új színekkel érkezik

Posted on 2017.09.26.2017.09.25. By blogger Nincs hozzászólás a(z) A 2018-as Yamaha XSR700 és XSR900 új színekkel érkezik bejegyzéshez

A Yamaha Faster Sons filozófiája

A múltunk legemlékezetesebb és legikonikusabb modelljei által ihletett Yamaha Sport Heritage sorozat motorkerékpárjai hatalmas sikernek örvendenek azon motorosok körében, akik értékelik egyedülálló karakterüket, ami egyesíti az időtlen stílust egy igen különleges külsővel, valamint kifinomult motor- és váztechnológiával.

A korábbi generációs Yamaha modellek régies vonzerejét felhasználva- egyúttal korszerű, minimalista stílusú, a legmodernebb csúcstechnológiát alkalmazó motorkerékpárokat alkotva, melyek a lineáris nyomaték, a mozgékonyság és a kezelhetőség révén közvetlenebb és jobban az érzékekre ható motorozási élményt nyújtanak – napjaink Yamaha ügyfeleinek is lehetőséget kínálunk arra, hogy felfedezzék a motorozás valódi lényegét.

Ez a Faster Sons filozófia: a motortervezés egy olyan friss szellemiségű megközelítése, ami életkortól és személyes háttértől függetlenül rengeteg motoros érdeklődését felkelti a Sport Heritage termékvonal iránt. A Yamaha Faster Sons tervezési filozófiája sok ezer olyan motorost ért el, akik nemcsak a Sport Heritage modellek időtlen megjelenését értékelik, hanem azt a képességüket is, hogy élő kapcsolatot teremtenek motoros és környezete között, és minden egyes utazást nagyon élvezetessé varázsolnak.

Európában és az USA-ban is meghódítjuk a motorosok szívét

Az a képesség, hogy újra elhozza a motorozás alapvető élvezetét napjaink motorosainak, minden Yamaha Sport Heritage modell alapvető tulajdonsága, és a legfrissebb európai értékesítési adatokból látható is, milyen sokakat ihletett meg az XSR700 és az XSR900.

2015. és 2017. között több mint 11 000 motoros lett új XSR700 büszke tulajdonosa, amely így kategóriájának egyik legsikeresebb modelljévé vált. Kiemelkedő lineáris nyomatékával, mozgékonyságával és kezelhetőségével, vonzó megjelenésével, valamint figyelemre méltó fogyasztásával és ár-érték arányával az XSR700 a közepes méretű retró naked motorok meghatározó modellje. Az Európában tapasztalt figyelemre méltó sikere az USA-ban mind a sajtó, mind a nyilvánosság körében hatalmas érdeklődés övezte. 2018-tól az XSR700 modellt bevezetjük az Egyesült Államokban is, ahol a jelek szerint a Yamaha egyik legkeresettebb modellje lesz.

A 2016-ban – kisebb testvére után egy évvel – bemutatott nagyszerű XSR900 modell szintén sikeresnek mondható. A háromhengeres Sport Heritage modellből Európában csupán két év alatt 7500 darabot adtak el. Az erős lineáris nyomaték, a sportos kezelhetőség és az időtlen elragadó külső különleges ötvözetéért pedig széles körű elismeréssel illették. Az XSR900 modellnek az USA-ban is nagy siker van, ahol a motorosok egy új nemzedékét tudta megnyerni magának eredeti retró kialakításával, amihez vérpezsdítő teljesítmény és olyan csúcstechnológiás elektronikai funkciók társulnak, mint például a TCS, az YCC-T és a D-MODE.

Tisztelgés a múlt előtt, fókuszban a jövő

2018-ban a legnagyobb darabszámban értékesített XSR700 a múltat nem feledve, merészen új színpalettával tiszteleg az ikonikus XS650 motorkerékpár előtt, amellyel a Yamaha négyütemű forradalma elkezdődött, és amely a Yamaha történetének egyik legfontosabb és legkiemelkedőbb modellje volt.

Az XS650 modellnek, amit 1968-ban mutattak be – akkor, amikor a mai XSR-700 tulajdonosok nagy része még meg sem született – a Yamaha első négyütemű motorkerékpárjaként hatalmas jelentősége van. Modern, 654 cm³-es soros, kéthengeres SOHC motorjával, kategóriájában élen járó megbízhatóságával és nagy teljesítményével az XS650 hűséges rajongótábort szerzett Európában és az USA-ban – sőt még ma is számos, elkötelezett XS tulajdonost tömörítő klub működik világszerte.

A 17 éves gyártási periódusa során XS650, XS1, XS2 és XS650 Special néven is forgalmazott motorkerékpárnak köszönhető, hogy a Yamaha a négyütemű szegmensben is jelentős márkává tudott válni – akkor, amikor a vállalatra elsősorban kétütemű gyártóként tekintettek.

Az utcai motorosok körében kialakult elképesztő népszerűsége mellett az XS650 a versenyek világában is letette a névjegyét. Az XS650 motorja juttatta el Kenny Roberts-et 1973-ban az AMA dirt track országos bajnoki címéig az USA-ban, és az oldalkocsis krosszversenyeket is sokáig meghatározta jelenlétével, hiszen 1980 és 1984 között egyhuzamban négy világbajnoki címet is nyert.

Ikonikus új XSR-színek a 2018-as évre

Új Brilliant Red színű XSR700

2018 januárjától kezdve az XSR700 új Brilliant Red színben is kapható lesz, amivel az 1972-es XS2 előtt tisztelgünk.

Az eredeti XS650 modellhez hasonlóan az XSR700 is soros, kéthengeres motorral készül, amelynek erős lineáris nyomatéka kiemelkedő motorozási élményt nyújt. Mintegy 46 évvel az után, hogy a Yamaha először használta ezt a kifejező színösszeállítást, a Brilliant Red színű XSR700 újra megidézi eredeti soros, kéthengeres, négyütemű motorunk szellemét. Ilyen, amikor Faster Sons filozófiánk akcióba lendül!

Új Racing Red színű XSR900

Novembertől az XSR900 új Racing Red színben is kapható, ami az eredeti XS850 modell 1980-as években használt színösszeállítását idézi.

Eredeti tartozékok

A Yard Built motorkerékpárok – melyeket a Yamaha világhírű motorkerékpár építő műhelyekkel közösen hozott létre az elmúlt években – által ihletett, a Yamaha az XSR700 és XSR900 modellekhez kifejlesztett kiváló minőségű eredeti Sport Heritage tartozékok széles választékával minden ügyfél megépítheti teljesen egyéni Yamaha Yard Built motorkerékpárját.

A bőséges választékban számos tuning alkatrész is megtalálható, köztük felső és alsó elhelyezésű Akrapovič kipufogórendszerek, valamint Öhlins hátsó lengéscsillapítók és villarugók a még jobb kezelhetőségért. A legkényelmesebb motorozásra vágyó XSR tulajdonosok különféle ülések és szélvédők közül választhatnak, emellett stílusos, felcsavarozható alkatrészek, köztük ülésburkolatok és mart burkolóelemek is elérhetőek.

Számos felszerelhető táska is elérhető, melyek nem csupán tetszetősek, de növelik is az XSR szállítókapacitását. Az eredeti tartozékok listájában sok könnyű mart alkatrész és egyéb olyan kiegészítő is található, melyek tovább erősítik a karizmatikus Sport Heritage modellek stílusát.

A My Garage alkalmazásban az XSR tulajdonosok és a jövőbeni ügyfelek megalkothatják álmaik motorkerékpárját az egyszerűen használható online 3D-s konfigurátorunkkal. Csak kattints, alkoss egyedit és nézd meg, hogy mi illik hozzád leginkább!

Yamaha életstílus – Faster Sons

Az XSR tulajdonosok számos vagány, hétköznapi ruházati termék között is válogathatnak. Az ingek, dzsekik és sapkák közül sokat a legendás motorépítő, Roland Sands tervezett.

A választékban laza retrós megjelenésű nyitott sisak, valamint motorosdzsekik, kesztyűk és még sok minden más is megtalálható. A termékek széles méretválasztékban, férfi és női változatban is kaphatók.

 

A 2018-as XSR700 és XSR900 áttekintése

XSR700 – A holnapra született

* Új Brilliant Red változat Matt Silver első és hátsó sárvédőkkel

* Az optimális motorozási élményért született vintage stílusú fényszóró és hátsó lámpa

* Kétféle bőrből készült vintage stílusú ülés

* Pirelli Phantom gumiabroncsok korabeli mintázattal

* Kiváló üzemanyag-hatékonyság

* Alumínium üzemanyagtartály

* Folyadékhűtéses, 689 cm³-es, soros, kéthengeres, négyütemű

* Előredöntött stílus formatervezett külső

* A keresztsíkú filozófia alapján készült 270 fokos főtengely

* Mély és erőteljes lineáris nyomaték

* Dupla, 282 mm-es első tárcsák 4 dugattyús féknyergekkel

XSR900 – Uralkodásra született

* Új Racing Red választható szín

* Folyadékhűtéses, 850 cm³-es, soros, háromhengeres, négyütemű

* Alumínium tankburkolat

* Kipörgésgátló rendszer

* Rásegítős- és csúszókuplung

* Klasszikus fényszóró és hátsó lámpa

* Keresztsíkú forgattyústengely kialakítás

* Könnyű váz alumínium elemekkel

* Állítható első és hátsó felfüggesztés

* Vagány, retro, erőteljes sportörökség

* Varrott, lépcsős ülés

* Erőteljes nyomaték, hihetetlen gyorsulás

* Egyszerűen személyre szabható

A Yamaha Sport Heritage 2018-as színei

XSR900

* ÚJ: Racing Red

* Garage Metal

* Midnight Black

XSR700

* ÚJ: Brilliant Red

* Garage Metal

* Tech Black

XV950R

* Tech Graphite

SCR950

* Vivid Red

* Yamaha Black

Trollverda Tags:motor, motorkerékpár, SCR950, stílus, XSR700, XSR900, XV950R, Yamaha

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Átláthatóvá válik az utazások teljes költsége
Next Post: Jason Derulo modern Bonnie & Clyde-ot forgatott új számához

Ezeket ajánljuk még megtekintésre

  • Kutatásra és fejlesztésre vonatkozó együttműködési megállapodást írt alá a Honda és a Japán Űrügynökség Kontrollcé-kontrollvé
  • Újabb Guinness-rekordot döntött meg a Toyota Trollverda
  • Toyota Corolla Cross podcast, röviden Trollverda
  • Öt új Smart Home eszközt mutatott be az Elgato az IFA 2017-en Kontrollcé-kontrollvé
  • Ne vezessen senki kezeletlen alvászavarral! Egész segg
  • Az Országos Mentőszolgálattal együttműködve indít Életmentők Programot a Groupama Biztosító Egész segg

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Nagy visszatérőkkel és murvás futammal indul a rali ob
  • Teljesen új infotainment-koncepció a Toyota Mirai fedélzetén
  • Bajnoki cím!
  • Harminckilenc gázüzemű és nyolc korszerű, dízelüzemű autóbuszt állít forgalomba Zalában a Volánbusz
  • Yūshū Customer Experience
  • Van képünk hozzá (23.03.30.) – Lexus NX
  • Elindult a Wizz Air harmadik járata Szaúd-Arábiába
  • Van képünk hozzá (23.03.29.) – Ranger WT-X
  • Van képünk hozzá (23.03.28.) – Újabb mentőautók beszerzésére nyílt lehetősége a mentőszolgálatnak
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • “Tesztversennyel kezdjük a 2023-as szezont”
  • A Honda Pilot gyengén teljesítette IIHS töréstesztet
  • Nyári SUV-abroncs teszt
  • A Hyundai Palisade gyengén szerepelt az IIHS törésteszten
  • Az internetes csalásokra is felhívja a figyelmet az országos pénzügyi teszt
  • Üdvözöld a tavaszt a Bárány Napokkal!
  • Szatmár keserű likőrt hívtak vissza a forgalomból
  • NEM ZÖRÖG A HARASZT…
  • Magyarország az EU legjelentősebb tormatermelője
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Peugeot 508 SW
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Biomasszából készült okosórával köszönti a tavaszt a Casio Kontrollcé-kontrollvé
  • Teljes fém GM-B2100GD Kontrollcé-kontrollvé
  • Tovább bővül a mobiljáték-piac Játéktroll
  • A LEGO Group bemutatja a Dry Bowser-t, és új készletet jelent be a 2023-as MAR10 napra Játéktroll
  • A LEGO Group és a Disney ünnepli a történetmesélés csodáját az új Share the Wonder sorozatban Játéktroll
  • Az ember, aki szerint 1 500 000 000 000 magyar kapott koronavírus elleni oltást, azt mondja, az szja-bevallási tervezetek szerdától érhetők el Az MTIblogger (is)
  • Zöldségnövény palántanevelési tanfolyamot hirdet a MATE Gasztrotroll
  • Sajttorták a világ minden tájáról Cool Tour

Copyright © 2023 Mi az a blogger?.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Mi az a blogger?
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.