Rangos teniszsorozat, az ATP Tour logisztikai partnere és platina fokozatú támogatója lett a Lexus

A Lexus, a világ egyik vezető környezetbarát prémium autómárkája 2023-tól az ATP Tour hivatalos autóipari partnere és platina szintű támogatója lett. A jelentős, többéves partneri viszony keretében a Lexus kapcsolatokat épít ki a tenisztornákkal a kulcsfontosságú piacokon, az ATP Tour összes rendezvényén hivatalos autóként megszólítva a prémium közönséget.

A Lexus és az ATP Tour közötti együttműködés magában foglalja a Lexus és az LTA nemrég bejelentett együttműködését az Egyesült Királyságban, beleértve a Cinch Championships (Queen’s) és a Rothesay International (Eastbourne), valamint a Fayez Sarofim & Co. US Men’s Clay Court Championship (Houston) bajnokságokat. Az ATP és a Lexus együtt dolgoznak azon is, hogy az idei szezontól további partneri kapcsolatokat alakítsanak ki az ATP tornákkal és játékosokkal.

A rendezvénysorozat csúcsaként 2023-tól a Lexus a Nitto ATP Finals platina szintű támogatója és hivatalos autóipari partnere lesz. A következő döntőt november 12. és 19. között rendezik meg Torinóban, ahol csak a korábbi selejtezőkön szereplő legjobb nyolc egyéni játékos és páros mérkőzik meg a rangos címért. A Lexus elektromos modellek teljes flottáját biztosítja majd – köztük az új, tisztán elektromos Lexus RZ 450e-vel –, hogy támogassa a játékosok, a hivatalos személyek és más vendégek szállítását a verseny alatt.

A Lexus ezen kívül egész évben profitálhat majd az ATP Tour gyorsan növekvő digitális és közösségi platformjain megjelenő termékelhelyezésekből, beleértve az ATP Head-to-Head funkciót is, amelynek címadó partnere lesz a márka – a népszerű, interaktív szolgáltatás lehetővé teszi a rajongók számára, hogy még jobban átéljék a Tour játékosai közötti rivalizálást.

A mára Európában 99%-ban részben vagy teljesen elektromos autókat értékesítő Lexus úttörő a prémium autóipari szegmensek elektrifikálásában. Egy teljes mértékben fenntartható mobilitási vízió felé törekszik, amely a Lexus Electrified nevet viseli. A márka átfogó elektrifikált portfóliója magában foglalja az öntöltő hibrid elektromos, a plug-in hibrid elektromos akkumulátoros elektromos modelleket is. Az ilyen járművek használatának népszerűsítése a 2023-as, és azt követő ATP tornákon összhangban van az ATP Tour éghajlati ambícióival az ATP Serves és az UN Sports for Climate Action programtervek keretében, amelyek többek között magában foglalják azt a célt is, hogy 2040-re a rendezvény károsanyag-kibocsátása nettó zéró legyen.

Az ATP Tour és a Lexus márkák az innováció, a teljesítmény és a kiválóság történetét mesélik el, ami tökéletesen illeszkedik az ATP Serves keretében tett erőfeszítéseinkhez is. Szurkolóink és ügyfeleink az elsők, márkáink pedig egyaránt a felejthetetlen élmények biztosítására helyezik a hangsúlyt. Nagy örömünkre szolgál, hogy a Lexust az ATP Tour platina szintű támogatójaként üdvözölhetjük, és erre a közös narratívára építhetünk globális platformjainkon.” – fogalmaz Massimo Calvelli, az ATP vezérigazgatója az együttműködés kapcsán.

A Lexusnál mindenben emberközpontú megközelítést alkalmazunk. Ez nem csak az autóinkra vonatkozik, hanem az ügyfeleinknek nyújtott kategóriaelső élményekre is. Célunk, hogy mosolyt csaljunk ügyfeleink arcára. Remek meccseket láthatunk a tenisztornákon, ahol az egyéni teljesítmény teremti meg az izgalmakat. Nagy örömünkre szolgál, hogy partnerei lehet az ATP Tournak, és megoszthatjuk a tenisz iránti legmagasabb szintű szenvedélyt szurkolók millióival szerte Európában és azon túl is.” – teszi hozzá Pascal Ruch, a Toyota Európa Lexus márkáért felelős alelnöke.

Az ATP

A professzionális férfi tenisz globális irányító szervezeteként az ATP küldetése a tenisz kiszolgálása. Az ATP Egymilliárd globális rajongót szórakoztat, bemutatja a világ legnagyobb játékosait a legrangosabb versenyeken, és inspirálja a rajongók és játékosok következő generációját. Az ausztrál United Cup-tól Európáig, Amerikáig és Ázsiáig, a játék sztárjai a címekért és a Pepperstone ATP Rankings pontokért küzdenek az ATP Masters 1000, 500 és 250 versenyeken, valamint a Grand Slam-versenyeken. Minden út a Nitto ATP Finals felé vezet, amely az olaszországi Torinóban rendezett rangos szezonzáró. A tornán csak a világ 8 legjobb egyéni játékosa és párosa vesz részt, és az ATP World No. 1 presented by Pepperstone címért küzdenek, amely a legmagasabb elismerés a teniszben.

A Lexus

Az 1989-ben piacra lépő Lexus egy globális luxus életstílus márka, amely prémium járművek teljes választékát kínálja, beleértve az LS és ES szedánokat, az LC és RC F kupét, az LC kabriót, az LBX, UX, NX, RZ és RX crossovereket, és a GX és LX SUV modelleket. A Lexus célja, hogy „személyessé tegye a luxust” az ötletes technológiák, az aprólékos kézműves kidolgozás, a kifinomult elegancia és az „omotenashi” – a szívből jövő vendégszeretet japán filozófiája – révén. A világszerte eladott több mint 2,5 millió öntöltő hibriddel, plug-in hibriddel és tisztán elektromos autóval a Lexus Electrified jövőképe a márka elektromos járművekkel kapcsolatos tapasztalataira épül, és alapvető javulást céloz meg az autók teljesítménye, kezelhetősége, irányíthatósága, és vezetési élménye terén, az elektrifikációs technológiák révén. 2022-ben a Lexus körülbelül 625.000 járművet szállított le világszerte, ebből 50.467 darabot Európában, amelyeknek több mint 80 százaléka elektrifikált hajtáslánccal volt szerelve.

https://egyszermarlattamautot.hu/a-lexus-az-atp-tour-globalis-partnereve-valt/