13 pénzintézet versengett a díjakért

Az OTP Bank nyerte a megújult Mastercard – Év Bankja verseny fődíját

Tizenhatodik alkalommal hirdették meg a hazai bankszektor legrangosabb versenyét tavaly, melynek díjait idén február 10-én osztották ki. A pénzügyi intézetek seregszemléjét életre hívó Mastercard 2021-ben teljeskörűen megreformálta a versenyt: többek között új kategóriákban mérhették össze tudásukat a bankok, melyek teljesítményét itthon és nemzetközileg is elismert szakemberekből álló zsűri értékelte.

HALLGASS RÁNK! >>>

A legjobb magyar pénzügyi szolgáltatásokkal és termékekkel nyolc kategóriában versenyezhettek a bankok. Az olyan, a verseny kezdete óta meglévő díjak mellett, mint Az év mobilbanki megoldása, Az év lakossági ajánlata vagy az Az év fenntartható bankja, új kategóriákban is díjazták a pályázatokat: Az év UX megoldása, Az év kártyadesignja, Az év marketingkommunikációs kampánya, vagy Az év vállalati termék – és szolgáltatás innovációja kategóriák debütáltak 2021-ben.

Amikor a Mastercard – Év Bankja verseny megújítása mellett döntöttünk, az volt a célunk, hogy megőrizzük azt az értéket és presztízst, amit ez a verseny több mint másfél évtizede megteremtett. Ugyanakkor technológiai újítóként folyamatosan azon dolgozunk, hogy azokat a szolgáltatókat állítsuk reflektorfénybe, amelyek egyedi, innovatív, magas színvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és kezdeményezésekkel teszik egyszerűvé és átláthatóvá ügyfeleik pénzügyeit, miközben támogatják a társadalmilag fontos ügyeket és a fenntarthatóságot” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

Az év bankja fődíjának (Mastercard – Év Bankja 2021) győztese az egyes kategóriákban elért eredmények alapján az OTP Bank lett, melyet4 kategóriában (Az év mobilbanki megoldása, Az év UX megoldása, Az év fenntartható bankja, Az év marketingkommunikációs kampánya)is a legjobbnak ítélt a magas presztízsű, szakmai zsűri.

Az év társadalmi kezdeményezése kategóriában az Erste Bank végzett az első helyen, míg Az év UX megoldása kategóriában a Gránit Bank érte el az első helyezést (holtversenyben az OTP Bankkal).

Az év bankára díj nyertesét ezúttal is a hazai pénzintézetek vezetői szavazták meg. A díjazott dr. Búza Éva a Garantiqa Hitelgarancia vezérigazgatója, ahol több mint tíz éve dolgozik. Korábban a MÁV, az MNB, a Magyar Posta, és a Magyar Fejlesztési Bank kötelékében is tevékenykedett.

Az először meghirdetett Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja díjat a Budapest Bank, Az év kártyadesignja díjat a Takarékbank kapta, míg Az év lakossági ajánlata kategóriában a CIB Bank lett a legjobb.

Az év társadalmi kezdeményezése kategóriábankülöndíjban részesült a Magyar Bankszövetség Jótett Bank kezdeményezéséért, amely a hazai pénzügyi szektor összefogásával segítette a világjárvány elleni védekezést.

A Mastercard – Év Bankja 2021 végeredménye:

Az Év Bankja: OTP Bank

  1. helyezett: Erste Bank
  2. helyezett: Gránit Bank

Az Év Bankára: dr. Búza Éva, Garantiqua Hitelgarancia Zrt.

Az év lakossági ajánlata 2021

  1. helyezett: CIB Bank
  2. helyezett: Raiffeisen Bank
  3. helyezett: Gránit Bank

Az év mobilbanki megoldása 2021

  1. helyezett: OTP Bank
  2. helyezett: Erste Bank
  3. helyezett: Gránit Bank

Az év UX megoldása 2021

  1. helyezett: Gránit Bank és OTP Bank megosztva
  2. helyezett: CIB Bank
  3. helyezett: Erste Bank

Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja 2021

  1. helyezett: Budapest Bank
  2. helyezett: UniCredit Bank
  3. helyezett: OTP Bank

Az év társadalmi kezdeményezése 2021

  1. helyezett: Erste Bank
  2. helyezett: Budapest Bank
  3. helyezett: Takarék Bank

Az év fenntartható bankja 2021

  1. helyezett: OTP Bank
  2. helyezett: K&H Bank
  3. helyezett: Erste Bank és Gránit Bank megosztva

Az év kártyadesignja 2021

  1. helyezett: Takarékbank
  2. helyezett: MKB Bank
  3. helyezett: Budapest Bank

Az év marketingkommunikációs kampánya 2021

  1. helyezett: OTP Bank
  2. helyezett: Erste Bank
  3. helyezett: K&H Bank